top of page
NAKLİYAT ve MÜHENDİSLİK SİGORTALARI

Emtia

Nakliyat 

Sigortası

İnşaat Allrisk Sigortası

Yurtiçi Taşıyıcı Sorumluluk 

Sigortası

Montaj Allrisk Sigortası

Nakliye Aracı (FFL) Sorumluluk Sigortası

Elektronik Cihaz Sigortası

CMR 

Sorumluluk

Sigortası

Makine Kırılması Sigortası

Çapa 1

Emtia Nakliyat Sigortası

  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

Yurtiçi Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası

Çapa 2
  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Çapa 3

Nakliye Aracı (FFL) Sorumluluk Sigortası

  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Çapa 4

CMR Sigortaları

  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

İnşaat Allrisk Sigortası

Çapa 5
  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

Montaj Allrisk Sigortası

Çapa 6
  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

Elektronik Cihaz Sigortası

Çapa 7
  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

Makine Kırılması Sigortası

Çapa 8
  • Hasar Anında Yapılması Gerekenler
    Bir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. ​ Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
  • Ekspertiz
    Sigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
  • İkame Araç
    Aracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
  • Servis Süreci
    Aracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
  • Hasar Bedeli
    Sigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
  • Hasar Ödeme ve Araç Teslimi
    Aracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.

ŞİMDİ SİGORTALA

Bilgilerinizi girin, tekliflerinizi sigorta danışmanlarımız ile değerlendirin, poliçenizi en hızlı şekilde alın. 

Özel Sağlık ve Tamamlayıcı Sağlık Sigortası Teklifi Alın!

Konut ve Eşya Sigortası Teklifi Alın!

Ofis, Dükkan, Eczane

İşyeri Sigortası Teklifi Alın!

Trafik ve Kasko Sigortası Teklifi Alın!

Zorunlu Deprem Sigortası

Dask Teklifi Alın!

Sigorta Hayatın Heryerinde

Sigorta Teklifi Alın!

SORULARINIZ MI VAR ?

SİZ BİZİ ARAYIN

Tıklamanız yeterli, bir arama uzağınızdayız.

Businesswoman on Phone

BİZ SİZİ ARAYALIM

Sigorta danışmanınız sizi mesai saatleri içerisinde arayacak.

risk-beyaz-büyük.png

İstanbul Şube:

Bağdat Caddesi Itri Dede Sokak İlkiş Apartmanı 22/7 Kızıltoprak - Kadıköy - İstanbul

İzmir Şube: 

M.Paşa Caddesi No.220 K.2 Yenikale - Narlıdere - İzmir

RiskSizBiz.com © 2020 Her hakkı saklıdır.

bottom of page