top of page

NAKLİYAT ve MÜHENDİSLİK SİGORTALARI
Çapa 1
Emtia Nakliyat Sigortası
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Yurtiçi Taşıyıcı Sorumluluk Sigortası
Çapa 2
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Çapa 3
Nakliye Aracı (FFL) Sorumluluk Sigortası
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Çapa 4
CMR Sigortaları
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
İnşaat Allrisk Sigortası
Çapa 5
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Montaj Allrisk Sigortası
Çapa 6
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Elektronik Cihaz Sigortası
Çapa 7
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
Makine Kırılması Sigortası
Çapa 8
-
Hasar Anında Yapılması GerekenlerBir kaza veya hasar olduğunda ilk yapılması gereken durum tespiti yaptıktan ve araç ise kaza tespit tutanağı doldurduktan sonra sigorta şirketinizin hasar bölümünü ya da sigorta aracınızı arayıp hasar bildiriminde bulunmanızdır. Hasar sonrası 5 iş günü içinde ihbarın sigorta şirketine ulaşması gerekmektedir. İhbar sonrası sigorta şirketi gerekli tespitler için eksper tayini yapar ve hasar işlemleri başlar. Alanında uzman ve deneyimli danışmanlarımız ile hasar anı ve sürecinde tüm sorularınız için yanınızdayız.
-
EkspertizSigorta şirketi ve atanan eksper ile her gün görüşmeler yapılırak hasarın en kısa sürede çözümlenmesi sağlanır.
-
İkame AraçAracınızın tamirde bulunma esnasında poliçenizde belirlenmiş teminatlar dahilinde tarafınıza ikame araç teminini sağlanır.
-
Servis SüreciAracınızı servise götürdüğünüz andan itibaren, dosyanızın açılması, onarım süreci ile ilgili bilgileri servisinizle her gün görüşülerek takip edilir.
-
Hasar BedeliSigorta şirketi ile sizin adınıza hasarın onarım tutarları, parça temini, pert veya çalınma durumlarında hasarlardaki piyasa rayiç bedellerine ilişkin mutabakat sağlanması görüşülür.
-
Hasar Ödeme ve Araç TeslimiAracınız anlaşmalı serviste ise sigorta şirketinden teslim yazısının hızla gönderilmesini , eğer anlaşmasız serviste ise ödemenin hızlı yapılmasını sağlamak için gerekli görüşmeler yapılır.
ŞİMDİ SİGORTALA
Bilgilerinizi girin, tekliflerinizi sigorta danışmanlarımız ile değerlendirin, poliçenizi en hızlı şekilde alın.
SORULARINIZ MI VAR ?
bottom of page